Groenbeheer Nederland

Klantenservice

Indien u een klacht of vraag heeft, verzoeken wij u deze te melden bij onze klantenservice. Dat kan via de mail (klantenservice@groenbeheernederland.nl) of schriftelijk (Laan van Waalhaven 444, 2497GR Den Haag). Wij proberen zo spoedig mogelijk te reageren, doch zeker binnen 5 werkdagen.
Wanneer u niet tevreden bent over de wijze waarop onze klantenservice uw klacht heeft behandeld, kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Energie (www.geschillencommissie.nl). De Geschillencommissie biedt een goedkope mogelijkheid om geschillen tussen u en Groenbeheer Nederland te beslechten. De vergoeding die u moet betalen wanneer u een geschil aan de commissie wilt voorleggen wordt door ons aan u vergoed wanneer uw klacht door de commissie gegrond wordt verklaard.

E-mail

klantenservice@groenbeheernederland.nl

Adres

Laan van Waalhaven 444, 2497GR, Den Haag

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag 09:00 tot 18:00 Zaterdag 10:00 tot 16:00

Klachtenformulier